Over ons

Zomerkamp van Stichting Zeepoort ‘80 geeft leerlingen van het voortgezet praktijkonderwijs in Almere de mogelijkheid om op zomervakantie te gaan.

Voor velen is het financieel niet mogelijk om op vakantie te gaan en anderen hebben een moeilijke thuissituatie.

Met een team van vrijwilligers gaan we in de zomervakantie op pad en geven wij de jongeren een kans om vijf dagen te genieten, uit te rusten en nieuwe vrienden te maken.

Hoe werkt het in het kort

Op zomerkamp nemen we kinderen mee die niet op vakantie gaan of kunnen. Het is een echte vakantieweek. We slapen rustig uit en doen leuke dingen. Het weer bepaalt wat we precies gaan doen, maar het wordt zeker leuk!

De kosten zijn €75, – euro voor vijf dagen. Mochten er vragen zijn over de financiën, de manier van betalen, of dreigt het bedrag toch lastig te worden neem dan even contact op met de organisatie.